Sunday 16 March 2014

Jom layan Need For Speed!

Siapa yang pernah layan game PC Need For Speed dan tak tengok filem ni memang korang adalah orang yang paling malang kat dunia ni. Serius shit memang filem ni terbaik even pelakon tu aku tak berapa nak kenal. Semalam aku pergi tengok filem ni dengan wife aku kat TGV Bukit Tinggi.  Wife aku lepas tengok filem dia kata memang best filem tapi dia ada komen pasal pelakon lelaki tu yang dia tu suka menangis. haha. Apa-apa jela wife ku. 


Tu tiket aku beli sebagai bukti yang aku pergi tengok. Aku tak sembang kencang punya. Dari awal cerita ni memang dah best apatah lagi babak akhir. Dalam 80 peratus banyak aksi manakala 20 peratus adalah babak borak-borak kosong. Tak adanya nak fokus babak bibit-bibit percintaan. Serius aku memang suka tengok kereta Ford Mustang tu dan juga kereta Lamboghini tu. Perghh. 

Aku berani cakaplah filem ni memang best giloss!. Tak rugi pun pergi tengok. Aku berani bagi 10 bintang dari 10 bintang. Bukan program bintang mencari bintang ek. Yang tu memang membosankan. Jom layan vrooom! 


2 comments: