Thursday 22 January 2015

iPhone dan mangkuk tandas

Antara iPhone dan mangkuk tandas tak ada beza pun. Eh nak kutuk iPhone pulak. haha.

Kejap kejap. Janganlah cakap aku ni haters iPhone. Jangan menilai aku dengan statement di atas. Aku saje je bagi panas sikit. hehe.

Macam ni, iPhone aku ni dengan selambanya meluncur dengan lancarnya dari poket seluar aku ke dalam mangkuk tandas. Sedap je iPhone aku menyelam ke dalam air kat mangkuk tandas tu. Cepat cepat aku ambik dengan menyelup tangan aku. Dah tak fikir dah masa tu. Yang penting ia selamat.

Tengok tengok masih ok lagi. Boleh On lagi. Mungkin tindakan pantas aku dengan tindakan refleks tangan aku terus ambik.

Dah tu pulak aku jirus iPhone aku dengan air dari saluran paip sebabnya nak membersihkan iPhone aku dari air mangkuk tandas tu. Mujurlah selamat. hehe.

Sampai sekarang aku masih pakai iPhone tu. Hidup lagi hang na. Kalau tak dah lama aku letak kat laci jadi bahan arkib. Tak pun buat frame gantung kat ruang tamu buat tatapan sanak saudara yang datang bertandang ke rumah.

No comments:

Post a Comment