Wednesday 27 May 2015

Crack Motomo Case

Hm aku pun tengah bosan gila ni tak tahu nak update apa. Jadi untuk membuktikan yang aku ni aktif update post jadi aku pun update je la apa yang aku nak update ni.

Macam ni, ahad lepas aku pergi beli Motomo case untuk Samsung Galaxy Alpha aku ni ha. Beli kat Kiosk tu je. Banyak pilihan warna yang ada seperti warna hitam, biru, merah dan emas. Aku pilih biru sebab ia sangat cantik dari pandangan mata aku. Bayar RM15. Merasalah juga pakai casing Motomo ni.


Balik rumah entah macam mana terjatuh ke lantai bersimen. Cepat-cepat ambik dan hasilnya ada sedikit crack kat bahagian bawah. Adoi casing cap ayam betullah. 


Tak boleh nak buat apa dah. Pakai je la buat sementara waktu. Kalau tak ada casing terasa sayang pulak badan Samsung Alpha tu. Manalah tau terjatuh ke tak ke naya tu. Kalau calar balar tu tak boleh nak cakap lah. Mesti ada punyalah.

Sementara tunggu casing baru so pakai je la apa yang ada ni. Huhu


No comments:

Post a Comment